My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Sunday, July 31, 2011

TERCIPTA YG INDAH


CAPITAL MS :)

NAK CERRITA BOLE DOKK NOKK ?

K MCMNI .

yg rapat rapat tahu laa aku bagaimana . takda hati untuk lelaki , takdaa makna setia dan sayangg or sebagainyaa  hati batu keras gilaa babi laa katekan . bukan sebab frust kee apa , tapi mmg tak terbukak laansungg . tapi ada laa seorg hambaa Allah ni yg bukakan hati akuu . die buad aku sdar kewujudan die , de buad aku sedar kasih sayang , die buad aku tahu apa erti ada yg sayangg kan kitee . sukenyee kitee . dary first aku jumpaa die aku nampak kejujuran die . ntahlaaa , jujur ke awokk ? tapi disebabkan perangai or habit die yg melampau aku takud aku tak mampu nak tanggung semuaa tuu . niat aku nak ubah die . k korg nak tanyee bole ?

IF SOMEONE TUU SUKA MABUK KORG SUKE ?

PEREMPUAN LAA JAWAB .

k aku tak suke sebab aku bukan dalam that category oukayy . aku tak sukaa . aku nak seorg lelaki yg hadir dalam hidup aku adalah lelaki yg baik , if die jahat bagy mata org , aku akan pandang baik jika die baik bagy mata aku . aku taksukaa sebab aku nak die hidup dalam keadaan sempurna . kita makhluk tuhan yg sempurna ciptaannya . kenapa tidak perlu sempurna sikapnyaa ? aku nak die hidupp cara hidup yg sihat , yg tidak melibatlkan apa apa yg dalam kategori TAK ELOK . dats why aku perlu ubah walaupun die cakap nak jadi diry sendiry and if die dah nak kan aku , die sanggup hidup dgn aku die kena lahh ikud apaa yg aku nak .

UNTUK KEBAIKAN BUKAN KEBURUKAN

FAHAM ?

aku nak kau berubah jadi insan yg baik , yg hebad dalam segala apa yg kau lakukan , yg baik tatasusilanyaa ,  yg baik dimata sesiapa pun . bilaa aku takdaa , ada org lain yg bole agungkan selain aku . ada org lain yg bole sanjung kau selain aku , ada org lain yg baik akan gantikan aku . faham ? sekurangnyaa walaupun kite takda jodoh aku tetap akan tersenyum bila lihat kau . aku akan legaa dapad lepaskan kau . sebab aku dah buad yg terbaik untuk kau . aku nak kau jadi seorang yg sempurna dimata semua org . takdaa yg bole pandang serong pada kau . kerana bilaa org buad atau cakap sesuatu tentang kau , aku tetap merasa sebab aku dah pilih untuk hidup kau dan aku yg bersalah jika kau nampak buruk kerana aku takkan dapad sempurna kan kau . 

DAH FAHAM BELUM ? 

SUDHALAA

KBOIBAI

0 comments:

Post a Comment