My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Sunday, July 3, 2011

KAMI ADA KAKI KUAT


NAMPAK TAK KAT ATAS ?

BIASE LERR OVERNIGHT <3

PERGH , masa mulaa nak pergy mmg malas gilaa wa cakap lu lah thenn kawan kan pergy jugak walaupun tgok purse duet ada sekeping saja . dipujuk rayu di touching bagai so saya pun begerak laaa . kesian araa neh mnggu lama nak mampus . suh gerak luu taknokk . then sampai sana jalan-jalan sampai ke pavi nak beli tattoo kedai dah tutup pulakk .  so gerak ke belakang jumpa bee svn nehh . k fine kena ejek pendekk . then pergy amik si eyzan valentino lah sangad tuhh kat depan air pancut katenyee , aku sebut air terjunn  die kate pancut . k takpa kau menangg . dah lepastuu agak kepenatan berjalan ke ali mama nak makan laaa si eyzan nehh lapar pulak . dah habiis tuhh ke sungei wang lepaking situu



HAAAA NEH GERAM

ADA lah seorg hamba abdi neh call , aku malas nak jawab , so suruh si bobell , tbetbe dye buad drama pulakk , geram nyaa aku , mmg taknakk sebenarnyaaa tak sukaaa gilaaa tolonglah fahammm . adoyaii , sumpah apa aku buad semalam hanya untuk korg , k aku mmg pentingkan diri sendiri tak faham perasaan org lain , aku tak berminaddd sangad . errrr . camna nak jelaskan ? adoyy .

APALAGY YG MENARIK ?

AKU tersukaa mamat sorg tuh laaa .

SIAPA ?

RAHSIAAA .

JENGGGG JENNGGG JENGGG 

ennaa

0 comments:

Post a Comment