My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Thursday, June 23, 2011

KISAH KELEYPAKKAN (:


SEJAK DUA EMPAT MENJAK neh aku mmg selalu hangg dengan dua kekasih hati pujangga nehh , because of ? hati dah terikad and semenjak berjumpa semula mmg kami serasi laa ceritanya and aku mmg nak lupakan si badak sumbu tuh , so habeskan masa dgn dua org bangladesh kutipan aku nehh . hahaa . aku sayang mereka ni . sangadd banyakkk tahuu kah anda ? takperlu tahuu la kan . walaupun ada perselisihan fahamm , mmg aku sayangg laaa ceritanyaa . 


oukayy dis minahhh bnyak cakap adalah kakak koperasi yg boleh dibanggakan jugalah dalam sekolah aku tuu , hahaa . minah ni kawan sekelas yg sangad serasi takpena bergado bertumbuk apa bagai laa dgn aku , dy neh gangster wehh , pena bergado dgn beruang kutub dalam class , hahaa , see badan dy sekeping jee kan ? haaha sumpah dy hebad and aku sayang dy . dy salah satu peminat blog aku neh laa kann cerita dy . k syuhadaa , untuk kau aku akan update dary masa ke semasa lahh kawann , lately pun aku bnyak berjumpa and meleypak dgn akak koperasi neh , and for ur information dy mmg digilai oleh kanak-kanak khas , hahaa .semua cari dyy .

k assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh :DDD

0 comments:

Post a Comment