My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Thursday, August 4, 2011


SAYANGGG 

KAU NAK TAHU SESUATU ?

AKU TAHU KAU BACA <3
  • kau perlu tahu yg aku akan sayang kau ,biarpun suatu masa kau takkan sayang aku
  • kau patut tahu cinta aku untuk kau akan kekal sampai hujung masa aku , walaupun kau dah takda , ia tetap kekal
  • kau patut merasa apa yg aku rasa , berapa bnyak degupan jantung aku bila kau ada dan takda , bila kau takda , degupan jantung aku seakan tehenti . kau nak aku mati ? so kekal dengan aku .
  • bila kau cakap kau nak tggalkan aku , aku rasa macam aku takda sapa sapa , aku rasa macam aku sorg berjalan tanpa arah dan tujuan . kau nak aku jadi gilaa ?
  • sayangg , kalau suatu hari nnty hati kau bukan untuk aku , aku tetap akan pandang kau dan berkata , aku pernah ada ditempat perempuan tu dan aku tahu betapa untungnyaa dan aku tetap akan simpan kenangan kita
  • kau perlu tahu setiap senyuman kau adalah yg paling indah dari segala yg indah di atas bumi ini , aku takperlu cari keindahan lain , cuma kau yg paling terindah dimata aku
  • babyyboy , u know what , u owned my heart , if u throw it , i will die . and u will still alive coz u heart is with me , and i will never throw it , i will keep it till the end of ur life .
DAH STOP , U MENGACAUU .

KBOIBOI


0 comments:

Post a Comment