My Rainbow Dreams

Just Blogger Templates

Sunday, June 26, 2011

takperlu berbicara :]


TAHU TAK SAYA RINDU ? 

BEGINI

DENGARKANNN

SAYA RINDU , tapi ntah siapaa lah kann , rasa membuak-buakk yg amadd tapi dengan ingatan yg ikhlas untuk siapa pun ntah laaa kann . harap-harap dapadlah petunjuk siapa jejaka bertuah tuu . u know what , aku rasa macam diri neh kosongg , tak perlukan sesiapaa walhal rasa sunyi yg membuak , bila ada yg sayangg aku mls nak hargai , sebab ? aku takud dgn perasaan aku sendiri , aku penah sayangg , mencinta tapi semua tuh aku tak nampak mana kegunnaannya . well done ENNA , u're such a **** . aku takpena mintak dicinta , aku pun taktahu kenapa . aku sedar ramai yg sayang dan mnaruh harapan tapi aku takperlu semua tuh .

AKU ORG PELIK 

SEBAB ?

pada akuu , aku cuma dicipta untuk seorg lelaki , siapa laki tuh aku takpasti , aku akan tggu , tapi macammana ? siapaa dia ?
-__________________________________________-
aku takpena tahu dan tak cuba nak cari , itulah akuu , takpena berharap pada sesuatuu . tapi lelaki yg dapad cinta aku ternyta beruntung sebab 1000++ yg datang pada aku tapi aku takkan pandang walaupun rupa dia mengalahkan BRAD PITT or what sebab aku adalah pencinta yg setia , aku mencintai seorg bukan dua tiga dan seribu . cinta aku limited . cinta aku perlukan janji untuk sehidup semati . cinta aku untuk selamanya bbukan dua ratus tiga puluh sa hari bulan . dan hati aku terlampau rapuh , lembik , mudah rosak , tak boleh dibiarkan , tabole diletakkan di sebarang tempat sebab ia yg paling berhargaa ia yg paling penting ia yg paling bergunaa .

SO GUD LUCK SESIAPA YG NAK TRY

HAHAAAA 
^_______________________________^


0 comments:

Post a Comment